Dimarts que ve 3 de març, a la seu de la Reial Acadèmia de Medicina de les Illes Balears ubicada al carrer Can Campaner, 4, el Dr. José Reyes Moreno, president de l’AECC de les Illes Balears, serà el ponent de la sessió científica “Desenvolupament del cribratge de càncer de còlon a Balears.” Paper crucial de l’Associació Espanyola Contra el Cáncer.

En aquesta sessió científica es presentarà levolució del Programa de Cribratge de Càncer de Còlon ​​a Balears, des dels seus inicis fins a assolir fins a la situació actual amb extensió al 100% de la població.

S’analitzaran els reptes superats i l’impacte sanitari i social del programa. Una sessió per reflexionar sobre la importància de la prevenció a la lluita contra el càncer i reconèixer el paper clau de l’Associació Espanyola Contra el Càncer en el seu desenvolupament.

L’acte tindrà lloc el proper dimarts 3 de març a les 19.00 hores a la seu de la RAMIB, carrer Can Campaner 4, de Palma.

Per visualitzar la sessió científica poden seguir el següent enllaç: